Hei Vieras

Nyt kun ei mikään enää piristä mieltä...

• 7 Vastauksia
  • 81 Lukukerrat
*

Paikalla redneck276

• 3145
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili
    • benjamin276k, Kadulta bongauksia.
Nyt kun ei mikään enää piristä mieltä...
« : 29.07.20 - klo:14:13 »
saisi siitä testamentistakin jo tulla se ilmoitus postissa. Ei olla viiden vuoden aikana kuin oltu vaan kotona joka kesä. :'( :( Päästäisiin taas tekemään jotain, jos se testamentti tulisi mutta milloin se tulee.  :uglystupid2: Kolme vuotta kohta ollut pankin käsittelyssä.

Tosin eihän meille olla varsinaisesti kerrottu mitään että testamentti tulisi, mutta ei ole muitakaan sukulaisia ja kaikki merkit viittaa siihen että se tulee meille. Entäs sitten ne isoisovanhempien mahdolliset loma kiinteistöt jotka on pidetty salassa (tosin saatiin jotain niiden olemassa olosta selville) niin ne märäntyy siellä yksinään ties kuinka monetta vuotta. Sadan prosentin todiste isoisopappan omaisuudesta ja sen tulemisesta meille on asianajajan ottama lasku. Laissa lukee että köyhiltä ja työttömiltä ei saa ottaa ennakkoon mitään, jos ei ole saamassa esim. testamenttia. Sen perusteella ei ole mitään hätää, mutta helevetti kuin voi kestää yhden paperin hoitaminen.  >:(

Miten voisittekaan auttaa? Se syö mieltä että on joutunut olemaan viisi kesää kotona sen takia että ollaan oltu rikoksen uhreja, jonka takia vanhemmat ei ole päässy töihin. :(
Redneck276

*

Paikalla redneck276

• 3145
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili
Vs: Nyt kun ei mikään enää piristä mieltä...
« Vastaus #1 : 29.07.20 - klo:14:14 »
Nyt on sitten viivästynyt auton osto ja ajokortin hankkiminen ja kaikki mikä vaatii rahaa. En voi jatkaa syksyllä lukiotakaan jos ei se nyt tule.
Redneck276

*

Poissa rybak

• ❤️ pomo (gerbiili) ❤️
  • 753
  • +604/-0
  • luumu on se tärkein lihas
    • Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.20 - klo:09:31 »
olen perheestä jonka varallisuus on siinä keskiverron kohdilla eikä tulisi ikinä kuuloonkaan että vanhemmat ostais minulle auton. kävin autokoulun hankkimalla ne rahat itse työllä muutama vuosi sitten. nyt yksin asuessa ei ole varaa pitää autoa, se on kallista lystiä.

*

Paikalla redneck276

• 3145
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili
« Vastaus #3 : 31.07.20 - klo:07:07 »
olen perheestä jonka varallisuus on siinä keskiverron kohdilla eikä tulisi ikinä kuuloonkaan että vanhemmat ostais minulle auton. kävin autokoulun hankkimalla ne rahat itse työllä muutama vuosi sitten. nyt yksin asuessa ei ole varaa pitää autoa, se on kallista lystiä.
Ei vanhemmat ole mullekaan ostamassa autoa. Itse sen ostan, mutta nyt rahat on lainassa mitkä olen joskus saanut perintönä ja tehnyt työllä. Nyt sitten odotetaan tuota toista perintöä että päästäisiin elämään. On kestänyt niin kauan jo että varmaan voin kohta ostaa isälle auton. Funny
Redneck276

*

Poissa nörtti17 (ylläpito)

• dömin isä
  • 5506
  • +205/-205
    • Profiili
    • Dömi foorumi
« Vastaus #4 : 01.08.20 - klo:04:41 »
Jos ne on testamentattu kirkolle

*

Paikalla redneck276

• 3145
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili
« Vastaus #5 : 02.08.20 - klo:06:35 »
Jos ne on testamentattu kirkolle
Ei ole. Oli nuuka mies niin miksi se ei olisi testamentannut sukulaisille? Oltiin vieläpä hyvin tärkeitä sille. Lisäksi meillä on yksi lähes veden pitävä todiste että meille on ainakin tulossa jotain.

Plus, ei ollut mikään uskovainen.
Redneck276

*

Poissa nörtti17 (ylläpito)

• dömin isä
  • 5506
  • +205/-205
    • Profiili
    • Dömi foorumi
« Vastaus #6 : 02.08.20 - klo:20:52 »
Jokohan maanantaina näkyy

*

Paikalla redneck276

• 3145
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili
« Vastaus #7 : 03.08.20 - klo:06:50 »
Jokohan maanantaina näkyy
Se jää nähtäväksi.
Redneck276