Hei Vieras

Miks mun polkupyörä pitää tällästä ihme ääntä? :|

• 5 Vastauksia
  • 175 Lukukerrat
*

Poissa FishFingersAndCustard

• 108
  • +51/-0
  • Junat on upeita ja matikka on kivaa. Ja Doctor Who
    • Profiili
Se on siis sellanen vaihteeton käsijarruton mummo-Nopsa.
   Ajaessa siinä kuuluu ketjuista tai sieltä seutuvilta semmonen kumma "vriits vriits vriits". Ja se siis kuuluu mun muistaakseni vaan polkiessa - vapaana rullatessa ei kuulu mitään. Joka polkaisulla kuuluu samanlainen "vriitsahdus" (Vau, oonpas sanaseppo... XD). Se ääni kuuluu kaikkein kovimpana sillon, kun ajaa ylämäkeä, eli sillon kun ilmesesti rattaat ym. joutuu kaikkein kovimmille. Huomasin tän ääniefektin ekan kerran ehkä noin kuukaus sitten.
   Onko vika laakereissa (ei kai sentä), vai auttaisko ketjujen kiristäminen ihan vaan? Toihan on aika vanha pyörä kyllä - jopa hieman vanhempi ku minä, elikkä melkein 20-vuotias - niin en ois kyllä yhtään yllättyny, jos ois ketjut kiristämisen tarpeessa. mietivaa
« Viimeksi muokattu: 20.04.20 - klo:11:46 kirjoittanut FishFingersAndCustard »
Tuntematon komento. Kirjoita /help saadaksesi listan komennoista.

*

Poissa redneck276

• 3107
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili
    • benjamin276k, Kadulta bongauksia.
Aivan uutta minulle. mietivaa

Eilen kun kävin itse ajamassa 9km lenkin, niin multakin kuului jotain ääntä pyörästä. Se vaan lakkasi vähän ajan päästä eikä sitä kuulunut uudelleen.
Redneck276

*

Poissa nörtti17 (ylläpito)

• dömin isä
  • 5464
  • +205/-205
    • Profiili
    • Dömi foorumi
Rasvaa rasvaa

*

• 108
  • +51/-0
    • Profiili
Rasvaa rasvaa
On sitä mun mielestä rasvattu. Mutta en voi tietenkään ihan varma olla.
Se ei kyllä sinänsä ole sellasta samanlaista kitinää, jota jostain oven saranoista tai pyörivistä rattaista tulee. Pikemminkin ritinää. Ei se mikään mahottoman kova ääni ole, mutta silti häiritsee mua vähän, tai vähintäänkin ihmetyttää.
Toki, jos pyörän ketjut kuulostaa nimenomaan tolta sillon, kun ne kaipaa öljyä, niin sittenhän asia on varsin yksinkertanen!
« Viimeksi muokattu: 24.04.20 - klo:15:44 kirjoittanut FishFingersAndCustard »

*

Poissa nörtti17 (ylläpito)

• dömin isä
  • 5464
  • +205/-205
    • Profiili
    • Dömi foorumi
Rasvaa rasvaa
Se ei kyllä sinänsä ole sellasta samanlaista kitinää, jota jostain oven saranoista tai pyörivistä rattaista tulee. Pikemminkin ritinää. Ei se mikään mahottoman kova ääni ole, mutta silti häiritsee mua vähän, tai vähintäänkin ihmetyttää.
Toki, jos pyörän ketjut kuulostaa nimenomaan tolta sillon, kun ne kaipaa öljyä, niin sittenhän asia on varsin yksinkertanen!
ottaaks joku kiinni

*

• 108
  • +51/-0
    • Profiili
Rasvaa rasvaa
ottaaks joku kiinni
Ei mun mielestä.
(Sori varsin myöhäisestä vastauksesta :DD)