Hei Vieras

Rääh Demi ei toimi

• 6 Vastauksia
  • 136 Lukukerrat
*

Moromoro

Rääh Demi ei toimi
« : 22.02.20 - klo:17:37 »
en tiä fonteista mitään vaikka alalla on niitä tullu käytettyy lol anteeks en käytä Dömi joten kuulostan varmaan tyhmältä mutta. Demi ei toimi ilmeisesti ainakin se lataa kauan ja sitten tulee joku virheilmoitus ja haluan höpöttää johonkin joten pölisen täällä muuten vaan vaik ei mul kai mitään järkevää sanottavaa ollu ja tuskin tätä kukaan muu käyttää ku... Treb.. no jaa tänään oli mahtava päivä ja totanoinni söin kasvisruokaa mikä oli ihan hyvää ja oppisin uusii mielenkiinnostavii tapoi oppii uusii kielii ja näin pal mukavii ihmisii ja oppisin eri kulttuureista ja nyt olen melkein professional ... Erään itämaalaisen kielen puhuja. Ja kissakuiskaaja kans, pentu nukahti taas viereen  :manu:

*

Moromoro

Vs: Rääh Demi ei toimi
« Vastaus #1 : 22.02.20 - klo:17:41 »
Otsikon oli kai tarkotus olla vihanen mut teksti ei ollu sitä

Oon mä vähän vihanen ku tätä on nii kovin vaikee käyttää. Mut ihan kivaa silti kai
  :D

*

Poissa Tröb

• 3203
  • +437/-71
    • Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.20 - klo:19:26 »
moro moromoro! Tröb ei ole ainoa dömittäjä, mut kyllä tänne hyvin mahtuisi lisää tovereita! dömi toimii kiltisti, vaikka jotkut toiminnot vaativatkin tutustumista:3 Jee, onnittelut mahtavasta päivästä:3 Mimmosia kielenoppimistapoja:O Mun pitäs oppia enklantia.

*

Moromoro

« Vastaus #3 : 22.02.20 - klo:20:34 »
moro moromoro! Tröb ei ole ainoa dömittäjä, mut kyllä tänne hyvin mahtuisi lisää tovereita! dömi toimii kiltisti, vaikka jotkut toiminnot vaativatkin tutustumista:3 Jee, onnittelut mahtavasta päivästä:3 Mimmosia kielenoppimistapoja:O Mun pitäs oppia enklantia.

Eemmäätiä semmosia kaikkia..

Yks oli joku semmone minkä joku uus tutkimus oli osottanu toimivan et tavu tavulta takaapäin opetellaan vaikee sana niinku sillai et kai noustaa seisomaa koska seisoen oppii vissii paremmin, sit sanotaa vaik et (jos haluu oppii öö vaik sanoo.. öö.. vaik Kilimanjaro) ro, ja sit sanotaa jaro, manjaro, limanjaro, ja kilimanjaro lopuks :D ja toistellaa tommost

ja sit öö sit oli semmone et jos halutaan oppii vaik saksankieliset numerot ni pomputellaan ilmapalloo seisaaltaan väärän käden kyynärpäällä niin korkeel ku saadaan ja ku se on ilmas huudetaan tai varmaa vaan sanotaan et "eins!" ja seuraavaks sit "zwei" ja sit "drei" ja sillee

jaaaa sit semmone et kehiteltii jotkut käsiliikkeet et muistettais asioi:D

*

Vieras

« Vastaus #4 : 22.02.20 - klo:23:11 »
Ärh miten se sivusto vihastuttaakin niin suunnattomasti  :P

*

Poissa redneck276

• 3075
  • +100/-0
  • Elävä legenda 😎
    • Profiili