Äänestys

Pesettekö WC-pöntön ulkoreunan?

Joo
En

Tutkimus

• 12 replies
  • 152 views
*

Poissa Splenu

• 954
  • +115/-8
    • Profiili
Tutkimus
« : 16.11.18 - klo:14:37 »
Teen tärkeetä tutkimusta

*

Paikalla Tröb

• 2332
  • +315/-69
    • Profiili
Vs: Tutkimus
« Vastaus #1 : 16.11.18 - klo:14:44 »
Harvemmin kun sisuksen, mutta joo...

*

rybak

« Vastaus #2 : 16.11.18 - klo:17:18 »
sairasta olla pesemättä

jos kerran o rätti valmiiks kädessä ni miksei sillä sivelis kaikkia pintoja

*

olvi

« Vastaus #3 : 16.11.18 - klo:17:49 »
en oo ikin pessy vessanpyttyy ni en voi vastata

*

vänis

« Vastaus #4 : 16.11.18 - klo:19:46 »
En pese ees sisäreunaa tirsk

*

Poissa nörtti17 (ylläpito)

• dömin johtaja
  • 3771
  • +184/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
« Vastaus #5 : 16.11.18 - klo:19:53 »
En

*

Poissa kebabrulla

• 632
  • +241/-1
  • tekemätöntä ei saa tekemättömäksi
    • Profiili
« Vastaus #6 : 19.11.18 - klo:09:20 »
en muista
kiinalaisesta pesulasta minut aamulla löydettiin / olin pyörinyt koneessa monta tuntia / tietämättä kuinka sinne mä jouduin

*

Poissa Kattimatti

• Kissapäällikkö
  • 1424
  • +270/-0
    • Profiili
« Vastaus #7 : 19.11.18 - klo:15:32 »
Siivoan kotonakin kuin siivooja olisi ollut siivoamassa, vähempi ei kelpaa omien kätten tekosiksi.

*

Poissa Splenu

• 954
  • +115/-8
    • Profiili
« Vastaus #8 : 20.11.18 - klo:07:41 »
Siivoan kotonakin kuin siivooja olisi ollut siivoamassa, vähempi ei kelpaa omien kätten tekosiksi.
Tää on muuten totta, et täsä työsä on tullu kriittisemmäks myös omaa kotisiivoomista kohtaan. Äiti kerranku pesi mun lattiat, niin puheskeli samalla, et ei kannata ottaa stressiä siivoomisesta. Kun äiti lähti, mun oli pakko pestä lattiat uudestaan, ku en ollu tyytyväinen. D:

//Kiitokset äitille kuitenkin lattian pesemisestä, en ois oikeesti ees jaksanu pestä lattioita sinä päivänä.

*

Poissa nanoponi

• *
  • 9
  • +1/-0
    • Profiili
« Vastaus #9 : 29.12.18 - klo:16:52 »
En usko tutkimusten olemassaoloon. Mulla on oikeus mielipiteeseeni.

*

• dömin johtaja
  • 3771
  • +184/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
« Vastaus #10 : 29.12.18 - klo:19:06 »
Hyvä valinta

*

Poissa Splenu

• 954
  • +115/-8
    • Profiili
« Vastaus #11 : 09.01.19 - klo:22:52 »

Ai.

Tutkimus tehtiin kotiolosuhteissa internettiä hyödyntäen kyselytutkimuksena. Tutkimuskysymykseksi asetettiin, kuinka moni ihmisistä pesee myös pytyn ulkoreunan pestessään wc-pöntön.
Vastaajista 66,7 % pesee myös pytyn ulkoreunan ja 33,3 % ei pese. Näin voitaisiin olettaa, että suurin osa ihmisistä pesee myös pytyn ulkoreunan, mutta koska vastausprosentti oli heikko (9 vastaajaa), ei tuloksia voida yleistää koskemaan koko kansaa.
Tutkimuksen tuloksia väärentää se, että vastausvaihtoehdot olivat valmiiksi annettuja, joten vastaajat pakotettiin vastaamaan joko kyllä tai ei. Tutkimuksen aikana oli kuitenkin mahdollista antaa palautetta kommenttina ja kommenteista kävikin ilmi, että kaksi vastaajaa ei pese vessanpönttöä ja yksi ei muista. Näiden vastaajien osalta ei voida todentaa, ovatko he vastanneet kyselyyn ja täten ollen vääristäneet tulosta merkittävästi.

Johtopäätös: Tutkimuksen puitteissa voidaan todeta ainakin hyödyntämäni nettiyhteisön käyttäjien pesevän wc-pöntön pääsääntöisesti myös ulkoa. Tutkimus oli kuitenkin suppea, joten sitä ei voida yleistää. Yleistämiseen vaaditaan lisätutkimuksia ja suurempaa otantaa. Lisätutkimukseen lisäisin vastausvaihtoehtoja tai tutkimus tulisi teettää esimerkiksi haastatteluina, jolloin saataisiin totuudenmukaisempia tuloksia.

*

• dömin johtaja
  • 3771
  • +184/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
« Vastaus #12 : 09.01.19 - klo:23:10 »

Ai.

Tutkimus tehtiin kotiolosuhteissa internettiä hyödyntäen kyselytutkimuksena. Tutkimuskysymykseksi asetettiin, kuinka moni ihmisistä pesee myös pytyn ulkoreunan pestessään wc-pöntön.
Vastaajista 66,7 % pesee myös pytyn ulkoreunan ja 33,3 % ei pese. Näin voitaisiin olettaa, että suurin osa ihmisistä pesee myös pytyn ulkoreunan, mutta koska vastausprosentti oli heikko (9 vastaajaa), ei tuloksia voida yleistää koskemaan koko kansaa.
Tutkimuksen tuloksia väärentää se, että vastausvaihtoehdot olivat valmiiksi annettuja, joten vastaajat pakotettiin vastaamaan joko kyllä tai ei. Tutkimuksen aikana oli kuitenkin mahdollista antaa palautetta kommenttina ja kommenteista kävikin ilmi, että kaksi vastaajaa ei pese vessanpönttöä ja yksi ei muista. Näiden vastaajien osalta ei voida todentaa, ovatko he vastanneet kyselyyn ja täten ollen vääristäneet tulosta merkittävästi.

Johtopäätös: Tutkimuksen puitteissa voidaan todeta ainakin hyödyntämäni nettiyhteisön käyttäjien pesevän wc-pöntön pääsääntöisesti myös ulkoa. Tutkimus oli kuitenkin suppea, joten sitä ei voida yleistää. Yleistämiseen vaaditaan lisätutkimuksia ja suurempaa otantaa. Lisätutkimukseen lisäisin vastausvaihtoehtoja tai tutkimus tulisi teettää esimerkiksi haastatteluina, jolloin saataisiin totuudenmukaisempia tuloksia.
hhvä viesgi