Keskustelua dömin mainonnasta ja käviämäärän lisäämisestä

• 26 replies
  • 290 views
*

nörtti17 (ylläpito)

• dömin johtaja
  • 3586
  • +183/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
Ideoita saa heittää
Videomainos ainakin on suunnitteilla
« Viimeksi muokattu: 14.10.18 - klo:19:42 kirjoittanut nörtti17 (ylläpito) »

*

kebabrulla

• 613
  • +240/-1
  • tekemätöntä ei saa tekemättömäksi
    • Profiili
ideoita on tullu paljon ja nyt mietitään että mitä aletaan ensimmäisenä toteuttamaan. nörtti halus ehdottomasti kanat mukaan, joten lähetäänkö siltä pohjalta? halutaanko me animaatiota (voin mahdollisesti saaha konetta lainaan jolla ehkä osaisin animoida, toki joku muuki saa jos osaa ja jaksaa), kuvia vai videota? mitä mainoksessa sanotaan? puhutaanko siinä vai onko siinä vaan tekstiä? käsikirjotusta vois alkaa pohtia. jos siinä puhutaan, kuka on puhuja? mistä taustamusiikki?
kiinalaisesta pesulasta minut aamulla löydettiin / olin pyörinyt koneessa monta tuntia / tietämättä kuinka sinne mä jouduin

*

nörtti17 (ylläpito)

• dömin johtaja
  • 3586
  • +183/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
mites se dömin huokailu siellä taustalla?

*

kebabrulla

• 613
  • +240/-1
    • Profiili
nii siis sekö että siinä sanotaan tyyliin "älä ole yksinäinen luuseri, tule dömiin" ja ehkä jotaki muutaki ja taustalla kuiskailtas dömiä? mikä tähän laitettais videoksi vai laitettaisko mitään? oisko siinä vaan musta ruutu vai joku kuva?
kiinalaisesta pesulasta minut aamulla löydettiin / olin pyörinyt koneessa monta tuntia / tietämättä kuinka sinne mä jouduin

*

kebabrulla

• 613
  • +240/-1
    • Profiili
ketkä kaikki haluaa kuiskailla? ja kuka/ketkä puhua? tähänhän ei sitte tarvi taustamusiikkia ollenkaan

*

nörtti17 (ylläpito)

• dömin johtaja
  • 3586
  • +183/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
Hyvä kysymys kysytäänpä

*

kebabrulla

• 613
  • +240/-1
    • Profiili
esittäkää ihan vapaasti ideoita ja muutosideoita jos tulee jotaki mieleen

*

vänis

Ryypakki kuiskaamas lääv

*

Kattimatti

• Kissapäällikkö
  • 1286
  • +234/-0
    • Profiili
nii siis sekö että siinä sanotaan tyyliin "älä ole yksinäinen luuseri, tule dömiin" ja ehkä jotaki muutaki ja taustalla kuiskailtas dömiä? mikä tähän laitettais videoksi vai laitettaisko mitään? oisko siinä vaan musta ruutu vai joku kuva?

Tähän toimis ihan hyvin taustaksi vaikka se dömin mainos mikä oli sen erään kaupan ilmoitustaululla. Äänenä sais olla joku joka pystyy sanomaan ton vakavasti.

*

Splenu

• 845
  • +115/-8
    • Profiili
Mikä mainos missä kaupassa? Kuvaa? Mulla menny ohi :(

*

nörtti17 (ylläpito)

• dömin johtaja
  • 3586
  • +183/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
Mikä mainos missä kaupassa? Kuvaa? Mulla menny ohi :(
katoppas instagramista

*

olvi

• makuvesibrändi
  • 1545
  • +511/-73
    • Profiili
sain loistavan mainos idean

*

olvi

• makuvesibrändi
  • 1545
  • +511/-73
    • Profiili
tää voi olla sellane low effort animaatio jos joku osaa piirtää ni jos ei kukaa ni sit mä

mut siinä on vaikka matti joka ettii jotain hienoa keskustelu foorumia ku se on yksinäinen luuseri ja sit se eksyy DEMIIN mikä on täynnä skAlAtorin paskoja juutalaisvitsejä ja sit 1kpl mainos dömistä ja sit se menee dömiin ku siel oli nörttisetä joka houkutteli sen mainoksellaan ja sit se saa täältä kavereita ja se ei oo enää yksinäinen

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
Tossa tarttee vaan olla tarkkana, ettei mainita liian tunnistettavasti foorumeja/kävijöitä. Ku luulen, että erään nimeltä mainitsemattoman foorumin taholta tuis heti sanomista, jos ne vaan keksis jotain, mistä voi olla sanomista:P

*

nörtti17 (ylläpito)

• dömin johtaja
  • 3586
  • +183/-115
    • Profiili
    • Dömi foorumi
Helvetin hyvä idwa