Tröb vastaa

• 78 replies
  • 1012 views
*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
Tröb vastaa
« : 14.07.18 - klo:18:14 »
Oon tiennyt Nassen vuosikaudet, ollaan juteltu silloin tällöin ja noin. Vuosi sitten se rupesi oleen muhun tiiviimmin yhteyksissä. Olin vähän varuillani, mut keskustelin takasin ihan normisti ja aattelin, et kaikki on ok. Sit joskus 3/4 vuoden kuluttua se alkoi muuttua aina vaan piikikkäämmäksi. Oltiin samassa aktiivisessa neljän hengen discord-ryhmässä. Se sanoi musta tympeästi, mä kerroin yksityisviestillä, että satutti ja sitten alkoikin paskamyrsky.

Tröb: Jos sun tarkoituksesi oli satuttaa mua, onnistuit siinä todella hyvin. Jopa niin hyvin, että mietin meidän YYA:n purkamista.

”luulis sunkin fiksuna sanojenkääntelyn ja paskankirjoittamisen ammattilaisena tajuavan et sanoilla voi olla monia merkityksiä eikä niiden lataus ole aina todellakaan ilmiselvä” oli mulle iskusarja vyön alle. Kaikki (tai no useimmat) eivät tykkää runoistani tai runoista ylipäätänsä. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja se on mustakin hyvä asia. Mutta siinä vaiheessa, kun mun tärkeimpiin kuuluvaa harrastus, henkireikä ja alue, jolta saan onnistumisenkokemuksia kuitataan paskankirjoittamisena, koen loukkaantumisen olevan hyvinkin oikeutettua. Sulle on moni sanonut eri yhteyksissä vaikeaselkoisuudestasi. Oisko kuitenkin parempi vääntää vaikka rautalangasta, mitä tarkoitat, kuin haukkua toisten luetunymmärrystä?

Tahtoisitko sanoa jotain? Tuntuu vaan tosi pahalta tämä kaikki.

Nasse: oon saanut tarpeekseni ihmisistä jotka ensinnäkin itkee jatkuvasti nurkassa menneitä, toisekseen puuttuu toisten ihmisten asioihin ainoana motiivina hyveliputtaminen ja oman arvomaailman pakottaminen, kolmanneksi ylitulkitsee jokaisen sanan jotenkin sen sanojan arvo- ja ajatusmaailmaa reflektoimalla, mua ei kiinnosta paskaakaan kirjotatko runoja vai et ja hyvä jos se toimii sulle, mutta kuitenkin kun joutuu jatkuvasti todistamaan sun kehänkiertämistä kun jatkuvasti tappelet sitä faktaa vastaan et ihmiset on ristiriitaisia niin voin sanoa et enemmän ku vituttaa
koska en näe sun väliintuloissa ikinä mitään muuta kuin sun oman yrittämisen tukahduttaa sun epämukavaa oloa kun joku toimii sun henkilökohtaisen arvomaailman vastaisesti, ja mun mielestä se lähtökohtana on äärimmäisen itsekäs

------
Tröb: oonko mä joskus väittänyt olevani millään tasolla hyvä.
Nasse: hyvä jos et
Nasse: sillä ei mun mielestä oo hyvyyden kaa mitään tekemistä et kokee tarvetta puuttua kaikkeen vaan siks et jonkun ihmisen ihmisyys tuottaa suurta kognitiivista dissonanssia
Tröb: mistä sä tiedät mun motiivit?
Nasse: ne on aika ilmiselviä
------
Nasse: kiinnostaa, mut mua ei kiinnosta ihminen joka ei kasva aikuiseksi vaan verhoutuu joka kerta sen muh koulukiusaus argumentin taakse

ja niin edelleen

Olin kysynyt noilta parilta muulta samassa discord-ryhmässä olevalta kaverilta, että onko toi mun aloitusviesti liian tyly. Ne tahtoi tietää, mimmosen vastauksen sain ja mä sit kopsasin niille noita. Näiden ja usean muun viestin takia nämä kaksi päättivät, etteivät halua olla kenenkään sellaisen kanssa tekemisissä, joka on niin kurja kaveria kohtaan. En yllyttänyt heitä millään tavalla.  Ite estin Nasssen discordissa, koska en enää jaksanut haukkutulvaa.

Nassen mielestä mun ois pitänyt reagoida noihin viesteihin tyyliin: hyvä kuin sanoit, muutan tapani... Musta taas ne eivät olleet millään tavalla sitä rakentavaa kritiikkiä, mitä hän omasta mielestään antoi kaverillisesti.

En hyväksy kiusaamista, en edes siinä tapauksessa, kun se kohdistuu minuun. Mikään minun käytöksessä ei mielestäni ole antanut oikeutta kuukausia jatkuneelle kiusaamiselle.

Olen tehnyt monia virheitä, ja niistä otan vastuun. En kuitenkaan valehtelua pelkäävänä ihmisenä pysty pyytämään anteeksi asioita, joita en ole tehnyt.

Kysyttävää? Nyt on vastausten aika. Ei vittuilun.

Vs: Tröb vastaa
« Vastaus #1 : 14.07.18 - klo:18:20 »
Moi Tröb! Sulta taisi jäädä nämä ja pari muutakin juttua pois.

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.07.18 - klo:18:21 »
Jos sulla on koko keskustelu tallessa, linkkaa vaan tähän.

« Vastaus #3 : 14.07.18 - klo:18:22 »
Jos sulla on koko keskustelu tallessa, linkkaa vaan tähän.
eli sulla ei ole? vähän arvelinkin, kun aikamoista huttua kirjoitit.

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #4 : 14.07.18 - klo:18:23 »
Voisin saada ongittua viestit jostain vanhasta keskustelusta entisen ryhmän kahden muun osapuolen välillä, mutta ne ovat vain kopioita.

« Vastaus #5 : 14.07.18 - klo:18:26 »
Voisin saada ongittua viestit jostain vanhasta keskustelusta entisen ryhmän kahden muun osapuolen välillä, mutta ne ovat vain kopioita.
ai. ylläri.

voin mäkin kirjoittaa tekstimuodossa mitä huvittaa, et ei siinä

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #6 : 14.07.18 - klo:18:27 »
Ja pystyisit muokkaamaan Gimpillä uskottavaa tarinaa kuvinakin. Mutta niin emme nyt kumpikaan tee. Toivottavasti et ainakaan.

« Vastaus #7 : 14.07.18 - klo:18:28 »
Ja pystyisit muokkaamaan Gimpillä uskottavaa tarinaa kuvinakin. Mutta niin emme nyt kumpikaan tee. Toivottavasti et ainakaan.
jos hallussasi olevat viestit on aitoja, löydät kyllä nuo mistä screencapit pastesin.

ellet ole jättänyt tiettyjä juttuja kertomatta kavereilleni.

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #8 : 14.07.18 - klo:18:30 »
jos hallussasi olevat viestit on aitoja, löydät kyllä nuo mistä screencapit pastesin.

Aitoja ovat, en ole sitä kumonnut yhtään. Mulla ei vaan ole mitään oikeuskelpoista todistetta näyttää sun sanomiasi todeksi.

« Vastaus #9 : 14.07.18 - klo:18:32 »

Aitoja ovat, en ole sitä kumonnut yhtään. Mulla ei vaan ole mitään oikeuskelpoista todistetta näyttää sun sanomiasi todeksi.
no sehän nyt ei yllättänyt minua ollenkaan. joten lopettaisitko sen paskanpuhumisen sekä täällä että muualla?

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #10 : 14.07.18 - klo:18:34 »
Mä en ole puhunut susta paskaa. Olen puhunut susta, koska harrastamasi kiusaaminen vie voimia. Kun mua mustamaalataan, en voi puolustautua kuin totuudella.

« Vastaus #11 : 14.07.18 - klo:18:36 »
Olen puhunut susta, koska harrastamasi kiusaaminen vie voimia. Kun mua mustamaalataan, en voi puolustautua kuin totuudella.
se ei tee siitä totta, että sanot niin. mä olen lyönyt todisteita pöytään, sä et. tajuat varmaan eron?

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #12 : 14.07.18 - klo:18:38 »
Olen puhunut susta, koska harrastamasi kiusaaminen vie voimia. Kun mua mustamaalataan, en voi puolustautua kuin totuudella.
se ei tee siitä totta, että sanot niin.
Eikä se, että sanot noin, tee siitä valheempaa.

Jos tälle tielle lähdetään, muut voivat tehdä johtopäätöksensä vain sun harrastaman kiusaamisen pohjalta. Enkä usko, että se oisi kovin mukava lopputulema sun kannalta.

« Vastaus #13 : 14.07.18 - klo:18:39 »
Jos tälle tielle lähdetään, muut voivat tehdä johtopäätöksensä vain sun harrastaman kiusaamisen pohjalta. Enkä usko, että se oisi kovin mukava lopputulema sun kannalta.
osaat varmaan sitten kertoa ne viestit joissa olen sinua kiusannut ja perustella että miksi. oman mielipiteensä ilmaiseminen kun ei ole kiusaamista nähnytkään. voin myös pyytää silminnäkijöitä edesottamuksistasi edellisillä foorumeilla, mikäli haluat. sinun hovisi kun luottaa vain omaan sanaasi tällä hetkellä.
« Viimeksi muokattu: 14.07.18 - klo:18:43 kirjoittanut 𝕋𝔸ℙ𝕀𝕆ℕ 𝕊𝕐𝕐 »

*

Tröb

• 2246
  • +312/-69
    • Profiili
« Vastaus #14 : 14.07.18 - klo:18:43 »
https://www.domi.fi/index.php?topic=1290.0 esimerkiksi tämä keskustelu oli osaltasi ilkeä. En ole koskaan sanonut sinun kiusanneen ketään 10 vuotta, olen vain kertonut, että olemme tunteneet niin kauan, ja että oot spämmäillyt tuona aikana. Lisäksi mun työkyvyttömyyteen viitaaminen tuohon sävyyn on ala-arvoista.